Serwis

Serwis fabryczny FARUM S.A.
03-301 Warszawa
ul. Jagiellońska 74
tel. (+48 22) 811 05 47
fax. (+48 22) 811 28 42
e-mail: serwis@farum.com.pl

Organizacja i wyposażenie serwisu fabrycznego FARUM S.A oraz wdrożenie i utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością są zgodne z normami ISO 9001:2000, ISO 13485 i gwarantują wysoki poziom świadczonych usług zgodnie z potrzebami klienta.

Systemy obsługi gwarancyjnej FARUM S.A. dla urządzeń będących w ofercie handlowej:

  • od 1 do 5 lat pełnej gwarancji na wszystkie urządzenia
  • czas reakcji na zgłoszoną reklamację - do 24 godzin
  • możliwość zgłaszania reklamacji 24 godz./dobę przez cały rok
  • Farum S.A. zapewnia pełną obsługę serwisową w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oferowanych wyrobów oraz gwarantuje dostawę części zamiennych.


Po upływie okresu gwarancyjnej obsługi serwisowej naprawy pogwarancyjne mogą być wykonywane przez Autoryzowany Punkt Serwisowy lub Serwis Fabryczny FARUM S.A. w systemie:

  • indywidualnego zlecenia naprawy
  • na podstawie umowy utrzymania urządzeń w ruchu (wg zryczałtowanej stawki)


Testy aparatury RTG
Wykonujemy obowiązujące testy kontroli parametrów aparatury rtg wymagane przez System Zarządzania Jakością w jednostkach służby zdrowia, stosujące promieniowanie jonizujące w celach medycznych .

Przeprowadzamy ocenę i zapewniamy utrzymanie wymaganych wartości dla wszystkich parametrów eksploatacyjnych urządzeń radiologicznych m.in.:

  • Systemów automatyki aparatu
  • Lamp rtg
  • Geometrii wiązki promieniowania RTG
  • Pomiarów dawki i czasu ekspozycji


Systematyczna kontrola parametrów zapewnia prawidłową pracę aparatury rtg i gwarantuje:

  • Poprawę jakości otrzymanych obrazów
  • Zmniejszenie dawek promieniowania dla pacjenta i personelu medycznego
  • Zmniejsza liczbę powtórzonych zdjęć
  • Wydłuża czas bezawaryjnej pracy aparatury rtg